Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)
Mi az alapvető üzletpolitikánk?
Elsődleges számunkra vásárlóink igényeinek korrekt, kulurált, igényes kiszolgálása. Mindent elkövetünk, hogy vásárlóink elégedettek legyenek velünk és a termékeinkkel egyaránt. Nyitottak vagyunk a kommunikációra és az esetlegesen felmerülő kérdések mihamarábbi megválaszolására, a problémák megoldására.
Hogy tudsz elérni minket?
A legjobb, ha emailben keresel minket, mert akkor félreértések nélkül tudjuk kérdésed körülményeit kivizsgálni. Garantáljuk, hogy 24 órn belül válaszolunk. Kérünk, ide írj: info@keikojapan.hu
Hívni is hívhatsz minket: 06 20 858 0190, de kérünk, ha teheted, az emailt válaszd első körben. Bízz bennünk! :)
Hogy készülnek a termékek?
A Streewear és a Rising Sun ruházati termékek egyedileg, számodra készülnek. A póló színének, méretének és a minta fajtájának, elhelyezkedésének (mellkasi-kis vagy középső-nagy minta) kiválasztása után a rendelésednek megfelelően számodra gyártjuk le a pólót, ezért nagyon fontos, hogy jól határozd meg a méreteket. FIGYELEM! Az egyedi igények alapján elkészített termékek esetén a 45/2014-es korm. rendelet alapján kizárt a fogyasztó elállási joga. Ugyanez igaz a fali képek esetében is, hiszen ott a mintát és a kép méretét te választod ki, a gyártás csak ezt követően kezdődik meg.
A Business Light és a kerámia termékek készen vannak - csak rendelésedre várnak. A kerámia termékek esetében fontos tudnod, hogy ezek teljes mértékben egyedi, kézműves termékek, megismétlésük lehetetlen. A keramikus művész rendelésre nem dolgozik, abból a kínálatból tudsz választani, ami a webshopban fent van. Az egyediség speciális jellemzője, hogy előfordulhatnak esztétikai "hibák" a mázazásban. Ez olyan apró megfolyások, amelyek a kézműves gyártási jellegből fakadnak, érdemes őket inkább patinaként felfogni, egyedi jegyként, de fontos tudni, hogy ezek a tárgy minőségéből semmit nem vonnak le. E speciális jegyeket mindig feltűntetjük a fotókon, zsákbamacskát nem árulunk.
Hány nap alatt kapom meg a termékeket?
Nagyjából egy héttel számolj. Postázni kedden és pénteken postázunk, de az egyedi pólók és a képek gyártása megelőzi a postára adást, és nagy mértékben függ attól, pontosan mikor adod le a rendelést. Mindent elkövetünk, hogy mihamarabb a termékedhez juss, de tisztelettel kérünk, az egy hetet add meg nekünk, hogy színvonalasan és hibáktól mentesen azt kaphasd, amit választottál. Köszönjük a türelmedet!
Milyen fizetési módok lehetségesek?
A webshopban előreutalással, utánvéttel és kártyás fizetéssel is ki tudod egyenlíteni a vásárolt termékek árát.
Milyen szállítási módok közül választhatsz?
Igyekszünk számodra a leggazdaságosabb és legbiztonságosabb szállítási módokat lehetővé tenni. Ez alapján a pólókat a FOXPOSTtal juttatjuk el hozzád, hiszen ott nincs szükség törékeny opcióra. A kerámiatermékeket és a fali képeket az MPL juttatja el hozzád, hiszen e termékek esetében kiemelten fontos, hogy hibátlanul eljussanak a vásárlóhoz, akár törékeny, akár terjedelmes csomagok.
Hogyan mossuk a pólóinkat, hogy ne tegyünk kárt bennük?
Termékeink kezelését és ápolását a gyártó által a termékbe varrt ruhacímkén található szimbólumok és leírás alapján javasolt végezni. Az egyedi fólia nyomattal rendelt pólók esetében egységesen a mosási hőmérséklet maximum 30C°. A megrendelt csomagban mosási útmutatót is elhelyezünk a termékek mellett, mely a következő leglényegesebb információkat tartalmazza:
- 30°-os hőmérsékleten mosd kifordítva a nyomattal rendelkező pólókat. A hímzett pólóinkat is érdemes ezen a hőfokon mosni.
- Kézi mosás programra állítsd a mosógépet, ahogy a legszebb blúzaidnál és ingeidnél is szoktad.
- Ne tedd szárítógépbe, mert nem tesz jót neki.
- Hagyományos mosószert és öblítőt használj! A mosódiót, ecetet nem kedveli a nyomattal rendelkező termék.
- Vasalás szintén csak kifordítva történjen, a ruha vagy egyéb termék fonákján. A nyomatra közvetlenül soha nem helyezd a vasalót, mert ráolvadhat a hő hatására.
Teljeskörű információt a pólók mosásával kapcsolatban a pólók kézbesítésekor küldünk, de ITT mindig elolvashatod.
Ha olyan kérdésed van, amire nem kaptál választ, kérünk, írd meg nekünk az info@keikojapan.hu címre, válaszolni fogunk.